kızım 16 aylık 4 ay önce falan uyanınca emzirmeyi bıraktım, şimdide 2 gündür kahvaltıdan sonra sağıp bıraktığım sütü içmeyi bıraktırıyoruz(çalışıyorum). annemi çok zorladı 2 gün haftasonu ben evdeyim bakalım nasıl geçecek…. buna alışsın 1 2 ay sonrada öğleden sonra sağıp bıraktığım süt var onu bıraktırcam. sütüm azaldı artık yetmiyor ondan bırakmaya karar verdim yoksa hayalim 3 yaşa kadar emzirmekti 😅😅😅