behiye39 Kızlar bebeğim 40 günlük ama çok derin uyuduğu için bazen uyandıramıyorum ve uyurken emziriyorum sonra geri yatırıyorum bu doğru mu acaba çünkü tamamen uyurken emiyor
kimbumadam behiye39 Uyandırıp emzirmekten çok daha doğru🥰 böyle olmalı zaten sadece hemen yatırmayın pıt pıt yapın gazı varsa çıksın
behiye39 kimbumadam teşekkür ederim ☺️ emerken de kendi pırt yapıyor bende yatağa koymadan ağızdan çıkartıyorum gazını uyanmadan tekrar devam ediyor benim merak ettiğim de uykudayken emmesi doğur mu yanlış mı henüz çünkü çünkü
kimbumadam behiye39 Doğru canım benimkide yapsaydı keşke 1 saat uyandırmaya uğraşmazdık ☺️ Herkes uykuda vermeye çalışır her bebek almaz