Narin kesinlikle var diye düşünüyorum normalde kolay kolay hasta olmam şimdi 1 hafta iyiysem 2. Hafta her yerim dökülüyor grip olmaya başlıyorum kan tahlili yaptirip değerlerine baktirabilirsin ben sık hasta oluyorum diye tahlil yaptılar b12 ve demir yerlerdeydi 😊 takviye aldım hem daha dinç hissediyorum kendimi diğer türlü hep bi yorgun hep bi uykulu