Benim oğlumda 15 aylık galiba atak dönemi bir kaç gündür direniyor gündüz uykusuna bile geçmek istemedi ne memede ne ayakta uyutamadım saat 5 gibi artık dayanamadı memede uyuya kaldı uyanınca da çok ağladı geç yatınca rahatsız oluyor bir hafta sonra düzelir bence