Gonca4297 oyun halısını kullanıyorum gayette memnunum ama sanırım kalitesiz aldım piyanosu sabitlemeyince kızım iterek atıyo alıcaksanız iyi bi marka alın kızım çok seviyo bide aynalı almayın bizimkinde ayna yoktu ama bi oyuncak aldım üstünde ayna vardı ayna dediğimde alüminyum gibi bir şey onu koydum önüne oynuyodu bi anda kendini görünce çok ağladı çıngıraklı falan alın bence