selenayd Kızlar oğlum 3.5 aylık sürekli kafasıyla zorlayıp kalkmaya çalışıyo kısa süreli oturtuyorum oyuncaklarıyla oynatıyorum hoşuna gidiyor ama zararı var mı erkenden oturtmanın ya da oturtan var mı
kimbumadam selenayd Canlı destekli oturtun.Kucağınızda , dizinize ata biner gibi kol altlarından kavrayarak ben öyle başladım 4.ayda sonra cansız destekliye geçtik 5,5 aylık şimdi desteksiz oturabiliyor ☺️
kucuktirtil selenayd benim bebeğimde 3.5 aylık ben kaldırmak istemesem bile ağlıyor yada bi anda kendini kalkmak için öne atıyor kafasını kaldırıyor. Oturmaya yakın oluncada çok mutlu oluyor
Zynpadaozlm Ben 3.5 aylikken oturttum basini tutabiliyosa kisa kisa aralikla otutturabilirsin suan 4 bucuk ayligiz mama sandalyesinde gayet guzel oturuyo korkmana gerek yok guzel anne🫠
Zynpadaozlm selenayd gercekten oyle hemen hersey olsun istiyolar🥰 yastikla falan degil canli destegi sen ol annesi diger turlusu icin erken henuz saglikla buyusunler🫠
blgc Bende cok kararsizim bu konuda kimileri oturtma diyor kimileri yavastan alistir diyor bizde 3 buuk ayligiz ilk bebegim nw yapsam bilemedim ama benimde bebegim kalkmak istiyor kaldirmaya calisiyor kendini
selenayd blgc Evet özellikle büyükler oturtma diye ısrarla söylüyorlar ama şimdi ki çocuklar herşeyi erkenden keşfetmek istiyorlar. Arkasına yastıkla destekli bir şekilde 3-5 dakika oturtuyorum oyuncaklarıyla oynatıyorum 3-5 dakikanın zararı olacağını sanmıyorum
Nikita blgc doktorunuza sorun. Benim kızım da kafasını kaldırıp doğrulmaya çalışırdı. Oldu olası yatmaktan nefret eder. Doktor 5 aylıkken oturtmamızı söyledi
Zynpadaozlm CeydaST her dr farkli bisey soyluyo insaninda kafasi karisiyo youtube da osman gonulal dr var cokda guzel videolari var oda cocugunuz zaten kendini belli eder kafasinu tutuyosa ufak ufak oturtmada sorun yok diyo😏