kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor ve ben hep yanındayım donukta sütüm vardı doğumdan sonra mastit olmayayım diye sağmıştım bugün işim vardı eşimde dolaptan sütü çıkarmış ama biberon emmiyo çocuk sadece ağzında gezdiriyormuş kaşık verincede öğürüyor napmam lazım pilatese başlicam öbür ay ben yokken nasıl süt içicek acil fikir verin🤨