Portakal devlet hastanesinde bize de hiç bişey yok dendi. o kadar kısa sürede baştan savma baktılar ki. Adı batsın onların.
Özelde gözümün önünde Ölçtüler açılarını.
Devlete güvenmiyorum artık.
Ki doğumum dahil hastane işlerim hep devlette olsun istedim. Özel hastanelere gitmek istemedim hiç. Sağlık para ile satılamaz diye düşünenlerdendim. .ama doğumumda da bu kalça olayında da mecbur vıraktılar. Şimdi devletin önünden geçmiyorum. İmkanınız var ise Bi kez bile olsa gösterin