kskkn Tusem_demir1 Ben kendi araştırmamı paylaştım sizinle karar sizin bir önceki mamayı civilden almıştım o zamanda orda indiririm vardı
dilhun yaso36 ben ilk 4 ay kullandım bebem emmiyodu beni ve gayet memnunum kilo alımı falan iyi ilerledi mastitim geçince emmeye bşladığim için mamayı bıraktım ama çok iyiydi gazı falan da çok olmadı