QueenMommm hele ki boyle bir devirde ve zamanda tek çocuk dışına çıkmak iyi cesaret ister bence. Ben öyle düşünüyorum bilmiyorum.. ben normalde de hep tek cocuk dusunen biriydim ki bunu esime en başından net bir şekilde söylemiştim zaten. Allah isteyen ve olmayanlara nasip etsin yani. Ülke zaten batmış herşeyi ile, şimdiki nesile çok üzülüyorum. Daha neler görecekler ileride belli değil. bizim yine hayatımızın belli bir dönemi gerçekten güzeldi. Şimdi iğrenç orası ayrı. Şu cağda insanlar desen normal değil her türlü anormal insan bu cağda toplanmış gibi. Ne ararsan var. Allah sonumuzu hayır etsin gerçekten.