QueenMommm Baya zorlandım hem fiziksel hem psikolojik. Biri ağlayınca öbürü de ağlıyodu, susturamayınca bende ağlıyodum onlarla. Biri hasta olur öbürü durmaz ateşine bakmaya bile fırsatın olmaz 🤷♀️ İlk zamanlar sürekli bi koşuşturmaca, bez değiştirme bile planlıydı yoksa herşey aksıyodu. Ama en çok zorlayan oğlumun kardeş stresiyle tırnak yemeye başlaması oldu, geceleri oturur ağlardım başında ben sana naptım diye. Çok şükür hepsini aştık, şimdi canım kardeşim diye geziyo peşinde, ağlarsa benden önce koşuyo yanına 😇