Aslında bebekleri sallanmaya alıştıran biziz. Baştan itibaren asla sallamayın alışmıyorlar o zaman. Ben oğlumu doğduğu günden beri yarı uyanıkken yatırdım poposunu pişpişledim. Sadece atak ve hastalık dönemlerinde ayakta durduğum halde omzuma yatırıp çok hafif sağa sola sallanıyorum ama yine de tam dalmadan yatağına yatırıyorum 3 aylık oldu sallanmaya falan alışmadı. Yatırınca ağlarsa kucağıma alıp sakinleştirip geri yatırıyorum. Gözlerini kapattığı da yatağında ve sallanmıyor halde olması gerekir. Eğer emerken falan uyuya kaldıysa ağzından memeyi çıkarıp, uyanmadıysa hafiften uyandırıp yarı uyanık halde yatırıyorum yine 👍