rumeysa_2323 Kızım 11aylık ve sürekli kabız ağlıyor yapamıyor yemeklerine mamasına hep zeytin yağı kullanıyorum ama yinede kabız çok üzülüyorum neden hep böyle aranızda çocuğu böyle olan var mı nasıl geçer bu kabızlık
Dilararden rumeysa_2323 kayısı suyu, yulaf ezmesi vs kullanın bunlar düzeltir. Ama demek ki katı geliyor yedikleri, çok sık kaşık mama tarzı ya da bebe bisküvisi veriyor musunuz onlardan da olabilir. Ve bol su içirmeye çalışın.
Beyazsam12 rumeysa_2323 merhaba benim kızım öyleydi 3 aylıktan beri hatta 13. Günde kaka yapmıştı vardı bal kabağı çok iyi geldi bağırsaklarını çalıştırıyor mevsimi iken çorba yapabilirsiniz ya da haşlayıp yedirebilirsiniz muhallebi yapıp 🌺
serensezen rumeysa_2323 kabızlık mama iciyorsa ondan da olabilir 1 aylik bebegim var bizde mamasinin içine zeytinyağı koyuyorduk kabiz olunca Taa ki acile gidene kadar doktordan azar işittik kesinlikle zeytinyağı önermiyorlar o günden biri birdaha asla vermedim Ama eczaneden aldığımız küçük bebeklere göre ilaç var popodan verebileceğiniz onu sıktığımız zaman hemen rahat yapiyor
rumeysa_2323 Dilararden sabah yoğurt yumurta falan yiyor akşam çorba kabız yapacak bişey de yemiyor ki
sweetangell rumeysa_2323 yumurtada kabızlık yapabiliyor bi kaç gün başla şeyler vererek deneyin ilk dönemler çok kabız oluyorlar kayısı falan verin