Kızlar bebeğim ocakta 4 aylık oluyor doktor 3 ay sonra başlayabilirsin demişti ama çevremden çok konuşmalar geliyor tabi doktor en iyisini bilir emzirdiğim için spor yapmam iyi değilmiş diyor insanlar sütüm azalır kesilir flan flan gibi gibi cümleler kuruyorlar be ben başlamayı erteliyorum her seferinde biliyorum boş konuşuyorlar ama yinede şüpheye sokuyorlar sizler naptınız nezaman hangi sporları yaptınız