Doktorum meyve ile başlatıyor. Sonradan sebzeyi sevmezse dediğimde de farklı tarifler ile ilerleyeceğimizi o şekilde seveceğini söyledi. Bebeğim şu an 5 aylık, sebzeler şu ayda kabızlık yapabileceği için ek gıda olarak elma armut ve kayısı önerdi. Haftaya da yoğurt ekleyeceğiz. Ama ben sebze vermeyi düşünmüştüm ilk. Yanlış mı bu şekilde sizce?