Kızlar merhabalar
Normal de 2 Ağustosta doğmasını beklediğimiz fakat erken gelen ( 1 Temmuz'da) bir oğlum var. Yaklaşık 1 aydır inanılmaz derece de huzursuz. Saat başı ağlayarak uyanıyor. Ağlaması neyse de sanki canı yanmış gibi gecenin bir yarısı çığlık atarak ağlıyor. Emmeye başlayınca susuyor. Biliyorum karnı aç olduğu için ağlıyordur diyeceksiniz ama karnı tok oluyor. Mesela 22.30 da karnı doydu 23.00 da uyuyor. Sonrasında en geç 23.45 de uyanıyor. Bu duruma çok üzülüyorum. Gece doğru dürüst uyuyamıyorum. Atak haftasındadır ondan böyle huzursuzdur falan diyorlar. 1 ay öncesinde çok güzel bir uyku düzenimiz vardı ama şimdi yok. Şuan doğduğu tarihe göre 5 ay 14 günlük düzeltilmiş olarak ise 4 ay 13 günlük. Ne zamana kadar böyle devam edecek bu durum yaşayan bilen varsa akıl versin 😕😕😕