Aysebrc-01 biz şu an 15 aylığız 9.ayda doktorumuzun da desteğiyle kestik ar mamayı ama o zamanlarda kaka konusunda bir sorun yaşamadık ilk haftalarda kıvamı biraz yumuşaktı ama sonrasında geçti zaten ek gıdaya da geçince çoğunlukla herşey düzeliyor şükürler olsun 🙏