krmn kızımda da vardı çok canımızı sıkıyodu doktorumuz ben her hangi bir sorun göemüyoeum dedı hep yemede emmede falan peoblem olmadıgı için bizde 1 yaşında kestırdık çok basit bir işlem biraz kanıyor sonra kanama durunca iyiyse gönderiyrlar hemen sizinki daha kolay olur hatta korkmayın bızımki buyuk oldugu için bilincindeydı çok aglamıstı zor tutmustuk kaç kişi sıvı şeyler vermiştik sıcak vermeyın demıstı