hatice_miray Merhaba anneler sezaryan dogum yapalı 4 ay oldu kilo da verdim ama el ve ayaklarimdan ödem şislik gecmedi özellikle de sag ayagimdan sizlerin ne zaman gecti neler yaptınız gecmesi için