alin0911 Doktorlar korseyi hemen kullanmamız gerektiğini söylüyor ben de onları dinledim hemen kullanmadım şu an hala kullanmıyorum 4 ay oldu mesela göbeğim var ama bunu sorun etmiyorum çünkü bebeğim daha çok küçük bence size sorun etmeyin bebeğiniz daha küçük