beyzanrkorkmaz 3 gün oldu ağrılarım daha çok artıyor sanki iyileşme süreci nasıl oluyor sızlama ne zaman geçiyor yürümekte zorlanıyorum ilk günler daha iyiydi sanki 😞 sizin nasıl geçti iyileşme süreci
Zlhaanne beyzanrkorkmaz ben hiç yatmadım sürekli hareket halindedir hergun bebeğimi emzirmeye giderdim kuvezde kaldı o kadar yolda canım çıkardı sarsıntıda ama bilmedim öyle yatmayın bence yürüyüş yapın
Dolores beyzanrkorkmaz ben o süreçte yatmış hareket etmemiş biri olarak hata yaptığımı düşünüyorum. Sürekli yürüyün ve hareket edin ve asla ağır kaldırmayın.
limonkolonyasi beyzanrkorkmaz haraket etmeye çalışın bünyeden bunyeye değişiyor toparlanma süreci bazıları 3 5 gün bazıları 15 20 gün benim ilk 10 günüm çok zordu yardımsız yatıp kalkamiyordum o derece 10 gün sonra toparlamaya başladım
beyzanrkorkmaz Dilararden sürekli yürüyorum hiç kendimi salmadım çok şükür farkettim zaten yatınca daha kötü oluyor şuan hala bandajlı benim haftaya muayenem var ilaçlarıda kullanıyorum ama resmen acı çekerek yürüyorum ne iyi gelir acaba🥹
Dilararden beyzanrkorkmaz neden bandajlı? Doktorum hastaneden taburcu olmadan çıkardı yara açık olunca daha çabuk iyileşiyor krem vs de kullanmadım. Bunun ilacı duş dedi sizde açın bandajı
beyzanrkorkmaz Zlhaanne hiç yatmıyorm bende bütün işlerimi kendim yapıyorum salınca daha kötü oluyor gerçekten 🥲
Biricikalperenim beyzanrkorkmaz yürüyüş cok etkili oluyor bıde ımkanınız varsa kasaptan etli kemik onu kaynatın iyi geliyor. Rabbim tez vakitte iyileşirtirsin sizi😌
cansu3545 1 haftada toparldım ben şükür, tek baktığım için bbeğe allah sabrını verdi diye düşünüyorum. Bol yürüyüş ve ıslak bırakmayın orayı. Duştan sonra bile fönle ince bi sıcak hava tutun kurutun mutlaka
beyzanrkorkmaz Dilararden bana çıkarken sıvı geçirmez bandaj taktılar duş alabilirsin dedi sonra haftaya gel dedi
gly57 beyzanrkorkmaz 2 ay kadar ağır kaldırma, spor yapma sadece yürüyüş yan dönmeye çalış demişti. gerçekten de iyi geldi. sızlamalar oluyor tabi ama geçicek 9. gün daha iyiydimm mesela arada yine sızlamalar olmuştu.
Dilararden beyzanrkorkmaz Haftaya dikişlerin kontrolü için çağırıyorlar, ama tavsiyem bandajı çıkarın. Daha çabuk iyileşiyor ki su da değmeli hatta doktorum her seferinde yeni temiz bir sabunla orayı dikkatlice temizlememi istedi. Sadece önemi olan iyi kurutmak.
Yetersavass beyzanrkorkmaz sağlık ocağına gidince hemşire bandajı çıkarın demişti evde kendim pansuman yaptım açık yaram daha çabuk iyileşti
severi Bende çok zorlanmıştım 3. Günümde hastaneye gittim doktorumla görüştüm bol bol kahve içiceksin sana en iyi gelecek şey kahve hatta istersen kaşık kaşık kahve ye dedi . Gerçekten çok iyi geliyo ilk iki hafta hep kahve içtim gün içinde sürekli
aryemuss beyzanrkorkmaz benim bebeğim de 16 günlük ve hareket ediyorum sürekli bol su içiyorum.. bandaji ameliyattan bir gün sonra cikardim evde .. verdiği kremi sürüyorum ve kuru olmasına özen gösteriyorum . 5. Gün banyo yapmistim .. banyo yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince .. tabi kış vakti kendimi hasta etmemeye gayret ediyorum bu şekilde. Ağrılar oluyor ama sanırım normal .. kaç kat kesilerek yapılan büyük bir batın ameliyati
deryasaf beyzanrkorkmaz yürüyüş yapin. İlk gün agri kesici iğneler serumlar verildiği için agri çok olmaz. Eve gelince insan ağrısını hisseder.
burko beyzanrkorkmaz öncelikle Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun .. bende 6 ay oldu doğum yapalı o ilk ayağa kalkmak çok kötüydü ama bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldığı için hergün süt götürüyordum doğru dürüst yatakta yatamadım diyebilirim ne kadar yatarsanız o kadar ağrınız olur bence ama duş almak yürüyüş yapmak çok işe yarıyor gerçekten ben 2 günde bir duş alırdım ve sürekli evde de olsa ya oturur yada yürürdüm daha çabuk kendime geldim diyebilirim
bebegimmm2405 beyzanrkorkmaz hareketli olmak gerek kendini salma ben 4.gün evimi kendim süpürmüştüm yani hareketsiz sakın kalma ağrılarına çok iyi gelir hareket