iskenderoglu 3 ay 15 günlük bebegim alila d vitamini veriyordum bugün Ocean 400 d vitaminine geçtik alırken sormayı unutmuşum kaç fıs kullanacağım bilen yardımcı olabilir mi birde üstünde 2 10 yas yazıyor yanlış mı aldım kafam karıştı
Gamzeeyigun iskenderoglu doğru almışsınız tek fıs kullanıyorsunuz 1 yaş dan sonra da 600luk olan kullanılıyor
damlayan iskenderoglu Ben de yenidogan bebegime ocean aldim, bir yasina kadar 1 fisfis(puf puf) ya da 3 damla dediler ama daha bilgili birileri varsa onlar da aciklasin tabi, biz de bugun aldik eczaneden
tys Bizde 3 damla olarak kullaniyoruz 1 fis veya 3 damla verin sizin tercihiniz bebeginize nasil rahat gelecekse 🙏