Btl61 Ozlem35erdemir bizdede var takip dedi bir doktor sonra ğnv hastanesine gittk orda ultrason istediler sonra mesanesine ilaç verip somdayla çekim yaptılar kaçak varmış :( şimdi pipisinde darlık varmı die bakılacak eğer minimal boyutta ise kendi kendine iyileşiyormuş ama bizimkisi biraz çokdu
hnnl Btl61 canım benim de oğlumun sağ 5.8 ml di doğuma kadar dokyor bisey demedi sonra da gerek yok çocuk doktoru bir daha bakmaya bebeklere olur dedi 3 aylık dün baktırdım içim rahat etmedi 4 ml çıktı normal mi
Btl61 hnnl normal kendi küçülüyor o boyut bizim ki 14 dü malesef , çocuk doktorum 9 a kadar kendi küçülür die bekleriz demişt ama yüksek çıkınca işler değişti içiniz tahat olsun yine ara ara ultrason ile kontrol ettirin ama ne olur neolmaz
Btl61 hnnl çok iyi işte düzeliyor inşallah bizimkilerde düzlir Allah dan umutdu kesmiyorum dua edin bizim içinde