Merhaba arkadaşlar , 7.5 aylik bebeğim var sabah kahvaltı ile bağdaşıp mevye, sebze yemeği yoğurt, akşam corba yatmadan kaşık maması şeklinde beslenme programımız var . Bebeğim emmiyor mama ile besleniyor. Bu şekilde olunca sadece sabah kalktiginda mama yemis oluyor. Bir cok yerdede 1 yasina kadar bebeklerin ana öğünü anne sutu yada formul sut olmali diye okuyorum. Kafam cok karisti. 7.5 aylik bebegi olan anneler sizin beslemeniz ne şekilde?