Kızlar merhaba kızım 7 aylık ve atak ayındayız galiba ☺️ mama içmek istemiyor ek gıdayı da sürekli yiyen bir bebek değil siz nasıl yapıyorsunuz mama hiç vermeden sürekli ek gıda mı veriyorsunuz yoksa ölçüsünü az verip hem ek gıda Hemde mama mı veriyorsunuz sürekli ne yapayım verdiğim şeylerden sıkılmasın diye sürekli çeşit çeşit şeyler yapıyorum ama azıcık tadıp bırakıyor mamayı da az içiyor nasıl yol izlemeliyim sizce ?