Merhaba arkadaşlar,21 günlük bebeğim var şu son bir kaç gündür aşırı derecede ağlaması var uykusuzluğu var.Gaz damlası olarak önerebileceğiniz birşey var mı ? Ben şuan probiyotik olarak biogaia kullanıyorum ama bunun dışında önerebileceğiniz başka şeyler varmı🙏🏻