Kizlar hamileliğimde plasenta yaşlanmasi(kireçlenmesi) geçirdiğim için bebegim küçük doğdu 2650 doğdu sonra 2400 e geriledi suan 2 Ay 20 günlük 4.5 kilo dogum kilosuna göre normal mi gidiyor bilmiyorum sanki hiç kilo almiyor gibi üzülüyorum hem anne sütü hem mama ile besleniyor elimden geldiğince emzirmeye çalışıyorum sürekli. Belli saatlerde mama veriyorum onda da max 70 90 cc içiyor o da zorla içiyor sma kullaniyordum simdi bebelac a geçtim napsam bilmiyorum daha doyurucu kilo aldıran hangi mama yi deneyebilirim yada kilosu normal mi takmayayim mi kafama bi fikir verin 😔