2 haftadır nerdeyse 10 11 gündür ovulasyon testi yaptım ara ara 6 tane fln hepside pozitif 4 30 ay önce doğum yaptım ne olur olmaz diye hamilelik testi yaptım tek çizgi sabah çok hafif silik çizgi olmuş bu geçerli sayılıyor mu 2 tane 1 2 gün ara ile denedim ikiside öyle oldu ovulasyon testi ise hep pozitif oluyordu anlayan var mı