Herkese merhaba şimdi sizlere bir şey danışmak istiyorum 6 ay oldu doğum yapalı korse hemen kullanamadım 4 ay sonra takmaya başladım ama göbekten ziyade nasıl anlatsam hani balonu şişirir sonra havasını indirirsiniz ve buruş buruş bir görüntü olur ya hani 😂 ona benzer bir durum yani bu görüntüden nasıl kurtulabilirim aynı durumu yaşayıp ve bundan kurtulan var mı ne yapabilirim bu konuda gerçekten kendimi çok kötü ve mutsuz hissediyorum doğum öncesi kiloma ulaşmam için 5 kilo var ama bu karnımdaki görüntü beni çok huzursuz ediyor eşim 5 aydır yok yanımızda askerde 1 ay sonra gelecek inşallah ama ben kendimi böyle sevmiyorken eşimin görmesini istemiyorum