Merhabalar kızım 17 aylık 2 gecedir öksürmekten uyuyamıyor sürekli uyanıyor. Burnu tıkalı ama ateş yok sadece kuru öksürüyor. Öksürüğe ne iyi gelir nasıl geçirdiniz? Acil paylaşır mısınız?
Acile götürmek istemiyorum heryer virüs dolu. tavsiyelerinizi bekliyorum