Kızlar. 3 aydır adetten sonra genital bölgemde çok afedersiniz arka kısımla ön kısımın bulundugu bölgede kesik gibi acıma oluyor su değse felaket bi acı veriyor. Adetin 3. Gününde başlıyor. Oranın derisi incelmiş gibi. Travozol sürüyorum acıma hissi geçiyor ama diğer ay yine aynı. Bu durum hakkında bilgisi olan yazabilir mi lütfen