Ftsyckk Gamzetrkmn 5 aylık oğlum, şimdiden bize kök söktürüyor :) isminin hakkını veriyor ama biz bunu bilerek koyduk, Gece sık sık uyanır ama öyle ağlamaları yoktur, gündüzleri yoruyo sadece.. beslenmesi de gayet iyi biraz tombik ayına göre :)