Kızım 21.5 aylık. 2 haftadır çılgın bir inat başladı 🙃 neye yapma desem yapmak istiyor, neye yap desem yapmak istemiyor.
Dün halıya yemek döküldü. Bekle basma ben gelip temizliycem dedim, temizlik malzemelerini almaya gittim. Demez olaydım 🤣 döndüm bir baktım direkt lekeli yere bir ayağını basmış, bir de dönmüş bana bakıyor. Beni aldı bir gülme, gülmeyeydim iyiydi ama o halini görünce dayanamadım. Hayır gören de aya ilk ayak basan kendisi zanneder 😃 hadi gel şunu yapalım diyorum, yok yapmayacağım diyor. İyi tamam yapma diyorum. Bu sefer yapacağım diyor 😃
Bez değiştirmek mesele, üst baş giymek mesele. Evden çıkalım deriz çıkmak istemez, dönelim deriz dönmek istemez. Bir de nereden öğrendiyse bana ne der gibi omuz hareketi yapmayı öğrenmiş 🤣 Normalde hareketli ama huyu suyu sakin bir bebeydi, noldu kızım sana diyorum bazen.
Bunu da niye yazdım bilmiyorum. Siz de anlatın bari 2 yaş mevzularını da gülelim biraz 🫠