Bende 3 kere oldum rahat bi sütyen kullan gögüslerim tıkanmıştı doktorada gittim eger gögsünden intihap geliyosa bebege verme bol bol sagım yap ve intihap için ilaç kullanman gerekiyor , intihap yoksa emzirebilirsin ama mıhtemelen bebek boşaltamaz gögsünğ emzirdikten sonrada sag ve masaj yap aşagıya dogru zaten masaj yaptıkca sagım yaparken yumuşuyo o tıkanıklık anlarsın geçmiş olsun