Selam. 11 günlükken felan doktora gittik. Kizimda sarilik alameti varmis ama korkmamam gerekirmis. Sadece gözlerinde varmis. Ne zaman gecer ? 1 ay 3 günlük olduk. Yine kenarlarinda sarı belli oluyor. Dün video da atdim doktor buyutmemi soyledi. Cocugun birseyi yok dedi. Alt damak da, dili de sari gibi sanki. Süt veriyorum sadece. Lakin sariliktaki ayy uyanmama falan belirtiler yok. Çıt oldu mu uyaniyor bizimki. Ne yapmami önerirsiniz ?