Kızım 7 ay 20 günlük. 6. aya girdiğinden beri ilk uykusunu beşikte daha sonra yanımda yatıyor.
Gece bi daha beşikte uyumuyor çok ağlıyor bende yanıma alıyorum. Sizce nasıl tekrardan beşiğe alıştırabilirim. 40 günlükten 6. aya kadar hep beşikte uyudu şimdi böyle yapıyor