Merhaba arkadaşlar bebeğim 16 aylık çiş kaka diyor bezini çöpe attırarak öğrettim… bezine kakasını yaparken söylüyor…biraz bu konuda ağırlık vermek istiyorum tuvalet iletişimi için hangi kitapları önerirsiniz ve de lazımlık/ basamak vs için hangi markayı kullandınız kullanıyorsunuz?