Önceden de terlerdim tabi ki ama bu kadar çok terlemezdim ve terim böyle kötü kokmazdı. Doğumdan sonra aşırı terliyorum ve koltuk altım çok kötü kokuyo ne yapsam çare bulamadım. Yıllardır aynı roll onu kullanıyorum deodorant kullanmam ağır geliyo tıkanıyorum. Rexona nın bi roll on varmış kokutmuyomuş ama çok kimyasal bişeymiş istemiyorum ama son çare onu denemek zorunda kalıcam gibi. Başka tavsiyesi çözümü olan var mı?