odyoanne Merhaba hanımlar Ek gıda sürecinde bebeğime organik ürünler vermeye çalışıyorum. Önerilere açığım hangi markayı tercih etmeliyim. Bebek irmiği, pirinç unu, ruşeym vs çok fazla bilmiyorum yardımcı olur musun?
sadeturkvatandasi odyoanne vitma og natural, makarna lütfen, talya foods, beyorganik wefood. Bunları kullanıyorum hepsinden memnunum🫶🏻
maygirl odyoanne set halinde var zaten ben ilk aşamada bebek irmiği bebek tarhanası pirinc unu ve tam buğday unu aldım bunlar cok sık ve çogu tarfte kullaniliyor cunku.. sonra ki aşamalar icn igtyaciniza gore sayfayi inceleyip kendiniz karar werirsiniz..mesela ben corbalara karistrmak icn sevzeli eristesini aldm sonraki zaman icn hurma özü mamalarina karistrmak icn aldm yulaf ezmesi kexiboynuzu vs buntur sylerw kndiniz karar verirsniz..ama ilk olarqk yazdgm set herseyde kullanilacak eliniz ayaginiz olur diyeyim😃
odyoanne izd makarna lütfeden de bakacağım da bebeğimin marketini de bir kaç kişiden duydum nasıllar acaba 🧐🤭