1 yaşında doktor kızdığı için bıçak gibi kestik azaltarak doğru değil bir anda kes dedi tamam dedim eşim çok zorladı ağladıkça su verdim emzik verdim gece mamasının bittiğini artık ihtiyacı olmadığını gündüz içebileceğini söyledim söyledikçe ağladı öyle böyle üç gün sonunda istemeyi bıraktı babasına kalsa bırakmayacaktı iradeli olmak önemli, bende tamamen bırakaktıramadım iki kutu mama var bitene kadar içecek sonra yine bıçak gibi kesicem bir de babası yanımızda yok etkilenir diye korkumdan bu zamana kaldı 🥺