Blackmom İlk kızımın adı Mihra. Bu kızım için isim bulamıyoruz içimize bi sinmiyor isimler.. Şuan bu iki isim arasında kaldık sizce ? Ya da başka fikir de olabilir ?
beyzacmvrc Blackmom ronya çok garip geliyor kulağa Ayla fena değil alternatif dusunulebilir Arkadaşın dediği gibi Meyra da güzel
mavikalpefe124 Ronya çok zor geldi çocuk kendi söylerkende zorlanabilir 🙈 Ayla daha iyi valla başka alternatif düşünürseniz Arya da çok güzel isim😇 Sağlıkla gelsin inşallah
Silayy Blackmom Meyra’da uyumlu olabilir. Ronya’yı ilk kez duydum kökeni nedir? Ayla ve Ronya arasından Ayla’yı seçerdim. Kullanımı çocuk için daha kolay olur.