pijamalianne Merhaba kızlar nasılsınız size bi sorum var bugün gittik kontrole bide aşı oldu 4. Ay aşısı kızım tüm gün uyudu ve şuan baktım ayakları aşı yeri şişmiş şişlik insin diye ne yapabilirim ? Şimdiden cevaplar için teşekkürler
minikoglummmmm pijamalianne bizde iki ay aşısı olduk kolanya yı dolaba koyun soğuk sürün dedi hemsire deneyin
minikoglummmmm pijamalianne evet maalesef aşılar hep ateş yapıyor bizde iki ay aşısı oldu çok şükür olmadı 4 ayda kaç tane yapiliyordu unutum ya