Oğlum 4 ay 22 günlük hastalandı ve öksürüyor balgamı var biraz. Dün doktoru yazdı yarım şase ventoline 1 cc serum fizyolojik karıştırıp buharına tut dedi. Yarısı dedi çünkü fazlası zararlıymış. Havayla ışıkla temas ettiği için diğer yarısını atın dedi.