747474 ben ilk kan vercegi zaman bebegımı cok ağlattılar annemdeydı zaten ben dayanamam demiştim orda yavrumu cok ağlattılar bende aglamıstım gitmiştim yablarından snra hepatit olurken hene dayanamadm anneme vermiştim cıkmıstım. 2. Ay asımda kaynanamla gittim ben tutamam gel sende dedim sagolsn hemşirem cok tatlı hayır canım gel alışıcaksn bacaklarına bastır kafanı cevır hiç korkma bakma dedi sagolsn valla ondan snra 4 ay asımdada 6ay asımdada kendim gittim ve gercekten ilk asıda anlamıyo ıkıncısınde aglıyo hemen kucagıma alınca susuyo cok aukur pazartesi 6ay asımızı oldk onda bıraz hıysuzluk yaptı ama okadarda olur dıyorm bız bıle ası olup kan verdıgımızde canımız yanıyo bebek onlar saglıklı olsnlarda bı sekılde gecıyo ama kafanızda kurup buyutmeyın ve öyle haberlerede kulak asmayın rabbim hepimizin evladını korusun insallah