Ben de çok korkuyordum, doktor 6 aydan sonra anestezi uygulamamız gerekir şimdi orası ölü deri yapalım canı yanmaz demişti 4 ayliikti ozman. Yaptırdık biz de doktor öyle deyince. Hemen emmeye başladı ve şuan 5bucuk aylık dilini daha iyi kullanıyor gerçekten daha iyi emiyor