Bizde 31inde 4 aylık olucaz bizim uykuda pek sıkıntımız yok gündüz isterse kendi kendine uyuyor sadece acıkınca ağlıyor gecede kundak yapıyorum en geç 1 buçukta uyuyor sabah 7ye kadar daha sonra beslenir tekrar uykuya dalar ben sadece gece uyuyunca sallıyorum ama bizimde parmak emme alışkanlığımız var hemen hemn 1 aydır böyle ağzından çekiyorum o tekrar emiyor sanırım kendini bu şekilde avutuyor inşallah bu huyu böyle devam etmez Allah hepimize kolaylık versin