Çok açıklayıcı yazanlar olmuş, ben ufak bir tavsiye vereceğim sadece. Önce alank bitireyim sonra eğitime geçeyim gibi bölmeyim derim. Haftanın bazı günleri alan bazı günleri eğitim, bazı günleri gk gy çalışmak daha az yorucu oluyor. Tek bir şeye odaklanınca insanın kafası daha çok yoruluyor.
Ben atanalı 10 sene oluyor, o zaman kaydolduğum dersanenin videolu bir sistemi vardı. Kendime bir program yapıp kitaplardan ve videolardan takip ederek çalışmıştım. Deneme çözmenin önemli olduğunu düşünüyorum, zaman yönetimi açısından. Gerçi bunu ancak konularda ilerledikten sonra yapabilirsiniz.
Kolay gelsin, gönlünüzce olsun inşallah 🙏🏼