yaso36 aynısı başıma geldi ciğer gibi kocaman kıpkırmızı olmuştu poposu pamukla temzledigim halde fito adında ve bir Krem daha yazdı doktor o kremlerin üstüne birde vazelin verdi cisi kakası değerek yakmasın diye o sürdüğüm kremlerin üstüne onuda sürüyordum. Açık bırakarak popoyu bezini alınca pisigin geçmesi için uğraştık ve maalesef pamuğu da bırakıp her bez alışta lavaboda yıkıyorum bebeğimin altını sende çabuk geçsin istersen su ile yika bazen odaya kovayka su taşıyıp yıkadık gene de beş altı günü buldu azalması tamamen geçmesi uzun sürdü bizde besin alerjisi var o sebeple de pişik olmuş olabilir mama da yapmış olabilir dedi doktor. Çok geçmiş olsun