Glcnatmc27 Kızlar merhaba 4 gün önce doğum yaptım oğlum un altını veya üstünü değiştim zaman ayakları morarıyor elleri bide ayakları mosmor oluyor aranızda bu durumla karşılan var mı lütfen yazarmsıınız neden böyle oluyor
arennehir Glcnatmc27 canım benim kızımda öyleydi kac doktora gittik kardiyolojiye bile gittik acaba dolasımında mı sıkıntı var diye herkes normal dedi sonra bi doktor üsüdügü icin morarır altını bile sıcak ortamda degstrp dene dedi gercekten öyle oldu ekstra elektrikli soba aldım actım önünde altını degstrdm hic morardı o gun bugundur dusunu bile soba önünde aldırırım
Metoomom Glcnatmc27 doktora götürmenizde fayda var. Benim bebeğim doğduğunda bacakları mor ve ödemli doğmuştu. Bazı sıkıntıları çıktı. İhmal etmeyin derim.
Dery9-2 Glcnatmc27 Burada aramayın bunun sonucu her telden bir ses size iyi gelmez iyi ya da kötü Allah saklasın ertelemek iyi olmaya bilir her bebek farklı hemen doktora gidin bence korkmayın üzülmeyin inşallah normal bir süreçtir 🙏