yaso36 Kızlar bebeğim kolik oldu sanırım emzirme pozisyonda çıldırıyor biberon verdiğim de ise alıyor bu süreci de benim gibi yaşayan varmı ne zaman meme alır silikon meme ucuyla veriyordum zaten onuda kabul etmiyor
YoncaGulce yaso36 biberona başlamasaydınız keşke kaşık biberonla verseydiniz ben yaptım o hatayı memeyi bıraktı geçici bir süreç olabilir ben atak döneminde yaptım geçiciymiş ama anlamayamadım meme reddi oldu sınrasında Şimdi sağıp veriyorum arada emiyor çok nadir
aek1 Memeye çok az şekerli su sürüp sonra emzirmeyi denemek işe yarayabiliyor. Bu şekilde tutabilir belki.